אימו של הנער הי"ד: "תעריכו את ה'אוצרות' שלכם"

אסתי פלד No Comments on אימו של הנער הי"ד: "תעריכו את ה'אוצרות' שלכם"

חיה מורלי, אימו של אשר נתן הי"ד במהדורה המרכזית: "אני רוצה להגיד לכל עם ישראל ולאימהות במיוחד, תכבדו את הילדים, את האוצרות שלכם, אין לנו השגה מה זה נשמה של יהודי"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חיה מורלי, אימו של אשר נתן הי"ד שנרצח בפיגוע בנווה יעקב ודודו – משה מורלי, שוחחו הערב (ראשון) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית.

הדוד, משה מורלי שחזר: "אשתי הרגישה משהו והתחילו להגיע משטרות ואמבולנסים ואז השכנה דפקה וסיפרה שהיה פיגוע עם שבעה הרוגים. נרדמנו באותו ערב בפחד ובדאגה. בבוקר הגענו לבית כנסת ואחד הבחורים אמר לגבאי שאחד ההרוגים ממשפחת מורלי והוא בא להגיד לי את זה.

"הלכתי לבית של אחי. היה שקט מתוח שאפשר לקרוע אותו בסכין. חיכינו עד שתצא שבת ואז נסעתי לאמא שלי, לסבתא, וסיפרתי לה והתחלנו את סידורי הלוויה. אנחנו מאוד שבורים.

"אנחנו לא יודעים איך לעכל את זה. הבן שלי שאל אותי 'אשר לא יחזור?' הם חברים, היו משחקים ביחד. זה נורא כואב להגיד את זה לילד בן עשר שהוא לא יחזור".

האם, חיה מורלי סיפרה: "הוא יצא מהבית וכמה דקות אחרי זה שמענו יריות. הייתה הרגשה סוערת באוויר. לא יצאנו כי עם המחבל הסתובב בחוץ וירה. הבנו שמדובר בפיגוע. חיכינו שהילד יחזור. אחרי חצי שעה בעלי הלך וזיהה את הגופה. ואז הוא בא עם מד"א וכשראיתי אותם מרחוק מיד הבנתי".

היא סיפרה על ההתמודדות: "לא קל. יש הרבה תמיכה מהסביבה. עם ישראל עם קדוש. כולם עוזרים ותומכים ועוטפים אותנו".

האם ספדה לבנה: "הוא היה ילד טהור. לא היה מוכן להיפרד מהציצית בשום מצב. היה מקפיד מאוד על עניית אמן. היה מקפיד על מעשרות, בכל שקל שהרוויח".

והמסר שלה לעם ישראל: "אני רוצה להגיד לכל עם ישראל ולאימהות במיוחד, תכבדו את הילדים, את האוצרות שלכם, אין לנו השגה מה זה נשמה של יהודי".



0 תגובות